4 dec. 2008

Indien

Nu börjar jag bli less på mitt knä.. Igår kändes det ganska bra, jag kunde slå några slag, gick en sväng på banan och fick hjälp av sjukgymnasten. Och så idag när jag vaknade gjorde det jätteont och jag fick stappla ut i köket. Kanske blev det för mycket för knät igår... Eller så har stretchövningen gjort att knäskålen börjar flytta tillbaka till sitt vanliga läge, vilket borde göra knät lite irriterat. Inte vet jag och det är nästan det värsta... Idag har jag i alla fall bara tränat lite närspel och puttning och sedan, som vanligt den här veckan, överkropp på gymmet.

Dagens stora överraskning stod Andy för! Han hade sagt att han skulle komma fredag kväll, så gissa om jag blev något förvånad när han plötsligt stod framför mig på Emirates! Haha... Gjorde själv en sån grej till mamma för några år sedan. Jag hade sagt att jag skulle åka från Skavsta hem till Linköping, men dök istället upp sent på kvällen hos dem på Åland :)

Indien - ja den tävlingen skulle jag ha spelat den här veckan. Tyvärr försvann den pga att sponsorerna hoppade av, vilket vi fick reda på medan jag var i Marocko. Jag hade redan min flight bokad hit den 26e eftersom jag tänkte träna några dagar innan resan till Bangalore, så nu blev det istället en långtrip i Dubai. Det var enligt rykten nära att Dubaitävlingen också försvann, men Annikas deltagande ska ha räddat den eftersom det är hennes sista någonsin. Just nu gör det förresten inte jättemycket att jag inte behöver vara i Indien... Då tar jag hellre ett surt knä i ett skönt Dubai!

Inga kommentarer: