26 dec. 2008

Annandagsshopping

Julafton och juldagen gick fort och idag är det annandagen.. Igår var vi på bio och såg "Allt flyter". Småkul film, men jag skulle lika gärna kunna se den hemma i soffan en onsdag. En del filmer bör ses på bio medan andra passar bättre hemma, och denna var en av de senare. Jag har förresten skaffat ett hemmabiosystem, så nu är det biofeeling hemma också. Lär bli några filmer här kommande veckor..:)

Gick en snabb shoppingrunda förut och kom hem med en massa påsar. Jag brukar varken leta eller hitta nåt (hänger troligen ihop:)) på mellandagsrean, men idag blev det iaf en del. Alltid kul med nya kläder!

Har precis gymmat, jag håller fortfarande på med mitt cyklande och överkroppstränande. Knät är lite bättre nu för svullnaden är nästan borta, men det gör ont lite då och då så jag måste vara försiktig.. Jag bokade min Australienresa igår, den 15 januari bär det av. Då gäller det att knät mår bra!!

Nu ska jag sticka iväg på hockey.. Ska sitta i en loge högt upp så det gäller att inte ha för allvarlig höjdskräck..:) Mitt tips är 4-3.

Inga kommentarer: