15 dec. 2008

Mörkt ute

Kolmörkt kl 16.27. Varje vinter blir jag lika förvånad över hur korta dagarna är.. Som idag.. det var ljust när jag gick till gymmet på förmiddagen, även under lunchen, men sen mitt under julshoppingen blev det svart. Tur att det finns stearinljus och fina lampor och julstjärnor! Klädde in balkongräcket med en ljusslinga förut, blev riktigt fint! Så det finns allt ljus i mörkret...:)

Just nu är mitt största fokus på att få knät bra, så jag cyklar motionscykel och kör rehab varje morgon och tränar överkroppen på gymmet varannan. Sedan jag kom hem från Dubai har jag låtit golfklubborna vila, men imorn tänkte jag komma igång med putträningen. Svingen får vänta ett tag till så jag inte förvärrar skadan i knät.

Min gamle fysträningsvän Stefan har varit i Kanada sedan i augusti men kom hem i lördags, så ikväll ska vi på hockey. Kul att äntligen träffas!! Ska jag ta med en påse naturgodis..? ;)

Kram!

Inga kommentarer: