4 nov. 2009

Snö!

Och där kom vintern.. Gick en morgonpromenad imorse och det började snöa!! Ångrar inte direkt att jag planerat in putträning inomhus idag..:)

I oktober bröt jag en 49 månader gammal vana. Fram tills dess hade jag faktiskt flugit varje månad sedan september 2005! Känns lite surt att det inte blev nån resa förra månaden, men jag tror ändå att min svit är ganska svårslagen om man inte jobbar som pilot eller flygvärdinna..:)

Är rätt nervös nu för jag ska ta bort en leverfläck i eftermiddag. Får hoppas att den som ska göra det på mig är lite mer erfaren än den som gjorde det på mamma häromdagen. Han lyckades nämligen spruta bedövning i ögat på sig själv! Hahaha...

Snart dags för en löprunda.. Sitter och laddar mentalt för det är ju så jäkla kallt ute!

Kram!

Inga kommentarer: