27 nov. 2009

Artikel

Hemkomna från middag hos mor och far.. Tack för en mysig kväll! Och pappa - bara stooora fiskar nästa sommar!

Corren hade en artikel om mig i dagens tidning. Bra skrivet som vanligt Claes!

Körde ett svingpass på Landeryd förut och höll på att frysa ihjäl. Så fruktansvärt kallt i vinden! Därför blir det golfhallen imorn istället. Måste bestämma vilken putter som ska hänga med till Dubai. Jag har testat en massa olika efter att min favorit, som jag snodde från mamma 2006 blev utsliten, men inte riktigt hittat den perfekta. Har tränat med en tyngre variant de senaste veckorna, men på snabba Dubaigreeener blir det nog inte helt rätt. Kanske ska korta en av mina andra istället..? Har nämligen ändrat puttstil lite, så att jag nu håller längre ner på klubban för att på så vis få mer avslappnade armar och därmed ett stabilare stroke. Vi får se vilken det blir, ska testa en massa olika imorn..

Godnatt!

Inga kommentarer: