15 nov. 2009

Johan Falk

Jaha, en Hornsimpa ska det alltså ha varit som låg där på disken på Hemköp.. Undrar hur man tillagar den..:)

Tog en lång och skön sovmorgon idag, behövdes när man kom hem lite sent igår..:) Därefter blev det en långpromenad med Julia, i solsken!! Riktigt skönt!

Sedan andra halvan av förra veckan har jag inte kunnat träna ordentligt pga leverfläcksborttagningen, förkylning och vaccinationssprutan. Nu är förkylningen i stort sett borta, jag har kunnat svinga för fullt sedan i tisdags och ser fram emot nästa vecka! Nu ska det hårdtränas! Om två veckor sticker jag ju till Dubai, så det gäller att vänja kroppen vid tuffare träning så jag inte råkar ut för någon överbelastningsskada som förra året! Ska köra tung styrka nästa vecka samt måndag veckan därpå, för att sedan lätta på framförallt benstyrkan och köra lättare övningar med mycket hopp för att få upp spänsten. Hoppas på lite värme också så att jag kan spela nån runda på Landeryd. 

Min stackars sambo är fortfarande sjuk (nära döden enligt honom själv:)), så han ligger mest och vilar. Nu är han iaf vaken så snart ska vi kolla på den sjätte Johan Falkfilmen. Vi har fastnat för dem, de är perfekta söndagsfilmer! 

Inga kommentarer: