19 nov. 2009

Bullbak

Här bakas det bullar!! Vanilj- och kanelbullar! Jag tycker mest om att baka och äter inte så mycket själv, men som tur är har jag en i huset som gärna äter upp dem så jag kan baka nya snart igen..:) 

Idag har jag haft en sån där dag när jag inte kan sitta stilla. Daniel tror att jag lider av en bokstavskombination eftersom dessa dagar inträffar i stort sett varje dag. Överskottsenergi kallar jag det. I alla fall, jag körde mitt gympass imorse, vilket gick riktigt bra. Sen blev det träning på Landeryd, och där gick det lite sämre idag. Skumt det där, vissa dagar kan det kännas så jäkla bra och sen nästa så funkar det inte alls. Men det var bara att nöta på ändå och så funkar det förhoppningsvis så mycket bättre imorn! 

Nu är bullarna inne i ugnen och sen ska jag käka några pannkakor innan jag gör mig iordning för hockeyn. Efter matchen blir det middag med svärfar, svärfarfar och Daniel såklart.
6-3 är tippat!

Inga kommentarer: