29 nov. 2009

Resfeber

Resfeber - jajamen! Jag har ju fasen nästan glömt hur det är att flyga. Och sen ska jag hyra bil och hitta rätt bland virrvarret av vägar också! :) Flyger vid fyra i eftermiddag från Linkan via Amsterdam och sen landar jag i emiraten tidigt måndag morgon.

Fick min starttid för pro-amen på tisdag, kl 07.40 lokal tid = 04.40 svensk tid. Och det är min STARTTID! Då ska jag vakna, äta frukost och värma upp innan. Huuuu.. Har glömt hur det är att vara golfproffs on tour, har nog inte gått upp före nio en enda morgon den senaste månaden. Aja, jag ska inte klaga, det ska bli så skönt att komma till värmen och äntligen få spela golf igen i kortärmat och kjol! Och att få tävla!!

Dimma tjock som grädde ute. Ska ut och springa nu så får väl se om jag hittar hem sen.. Haha..


Inga kommentarer: