30 nov. 2009

inspel

Det är tydligen inte bara mitt nät som strular utan de andra tjejerna sa samma sak. Suck, hatar när telefonen inte funkar som den ska. Den är ju ens livlina och bästa vän när man är ute och reser! Tur att skype finns, men man vill ju gärna messa också!

Den här dagen kvalificerar sig som en av de längsta nånsin. Känns som den har hållit på sen jag vaknade igår, men så sov jag ju inte så bra på flyget heller.. Ville iaf känna på gräset lite så tränade först lite och stack sen ut och spelade med Emma, Maria och Cissi. Jag och Cissi fick stryk så nu är vi revanschsugna..:) Jag hoppade av efter 9 hål pga trötthet, men de andra fortsatte. Detta var grannbanan till den vi brukar spela på, men också den som vi ska spela pro-am på i tre dagar med start imorgon. Skönt att testa utslagen och putta på greenerna.

Nu blir det lite skypande, en välbehövlig dusch och sen ska jag käka med tjejerna på Emirates Mall när de spelat klart. Tror jag kommer slockna rätt snabbt ikväll. Just det, ska gå in och betta. 6-3 känns tufft idag men jag tror stenhårt på det! Och ikväll gör du mål Daniel!! :)

Inga kommentarer: