24 nov. 2009

Skype

Ingen 202 idag heller, men ännu en 201..:(

Kollade priserna för att ringa från Dubai och insåg att den vanliga mobilen inte är ett alternativ.. Med tanke på att jag snackar ganska mycket i telefon måste jag minst vinna tävlingen och ro hem ett grymt sponsorkontrakt för att ha råd med två veckors snackande..:) Räddningen blir skype! Har testat det en gång förut, men med en urusel internetanslutning blev det bara ett försök och sedan några års uppehåll.. Men nu är jag igång igen! Troligen som den sista människan i världen hehe.. Och som de flesta rookiesar oavsett ämne är jag sååå imponerad! Tänk sen när jag är på andra sidan jordklotet i Australien, men ändå kan se och prata med alla helt gratis. Då kommer det inte att kännas så långt borta!!

Skumt, idag blir jag inte trött. Ögonen är trötta men det finns inte en chans att jag kan somna. Får väl kolla på CSI så länge medan jag väntar på Daniel. Tröttheten brukar ju komma när man ligger stilla i soffan.

Spelade idag förresten.. 18 hål på södra. Sol och fint, men ruggigt kallt i blåsten. Tack för att det finns vintervantar!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har aldrig heller kört via skype, så du är inte sist :)
Sjukhus, ta bort stygn för vaddå? du kan svara på facebook om du vill :) vi mååste ses snart!! Kraamar Anna Larsson