8 aug. 2011

Väskorna stannade i Tyskland

Kommer inte ihåg när jag var så trött sist. Planet från Dublin var försenat vilket gjorde att mina planerade 50 minuter i Frankfurt blev 15. Inga problem för mig, jag fick specialtransport till Stockholmsplanet, men det fick tyvärr inte mitt bagage. De stannade nog kvar och gjorde Frankfurt inatt. Tanken var att sova på Arlanda och köra hem under morgonen. Men efter att ha anmält att bagaget var borta och hämtat bilen blev klockan 1 och jag som varken hade tandborste eller något annat bestämde mig för att köra hem. Strax efter 3 inatt rullade bilen in i Linköping. Nu ligger jag här hemma i soffan och väntar på att väskorna ska komma hem. Tack till SAS för att det löstes så bra!!


Påminnelse till mig själv: flyg mer från Linköping och mindre från Arlanda, den bilresan är inte kul!


I eftermiddag ska jag byta höger mot vänster och hacka mig runt banan. Imorgon väntar inspel på A6, på onsdag pro-am och sen tävling torsdag-lördag. Veckan därpå Skottland. Mycket just nu :)

Inga kommentarer: