8 aug. 2011

Lär känna...

Turen är nu framme vid... mig själv :)







Namn: Charlotta Maria Wahlin
Ålder: 27
Längd: 175 cm
Bor: Linköping

Här tävlar jag helst: Dubai är favoriten, där finns allt när man har spelat färdigt. Banan är grym och tävlingen är en av våra bästa.
Hit reser jag helst på semester: Gillar Thailand enormt mycket och så skulle jag gärna vilja åka till Sydamerika.

Okänd talang: Jag är en jäkel på att åka inlines!
Detta kan jag inte leva utan: Ketchup. Kan inte äta tacos, ris eller pasta utan ketchup. Favoriten är ris, bearnaisesås och ketchup, allt i en gegga, mums!

Detta har jag alltid
-med mig i handbagaget: mobil, vatten, ipod, skvallertidning och dator.
-på mig: min nya älsklingsklocka.
-längtat efter: att flyga helikopter och att bada med delfiner.
-i golfbagen: 6 bollar, 14 klubbor, minst fyra handskar, en massa peggar, tejp, sax, nåt ätbart, vatten, ipod, mobil, alla maskotarna och favoritmarkeringsknappen. Och en jäkla massa skit. Stackars mina caddies :)

Bästa lediga dagen: börjar med ett gympass, fortsätter med en golfrunda med trevliga medspelare och så hamnar jag gärna på Storan framåt kvällen...

Om jag inte var golfproffs skulle jag: helst tävla i friidrott, men det är inte så troligt eftersom jag aldrig har testat det, så något yrke där man inte jobbar 8-17 på kontor, det är inget för mig.
Detta är jag mest stolt över i min karriär: mina vinster på Europatouren, Nordea Tour och i släktmästerskapen. Plus att jag har gett mig själv möjligheten att ha världens bästa jobb!
Dessa idrotter har jag utövat: motocross, innebandy, ishockey, jujutsu och så en del golf :)

Inga kommentarer: