15 aug. 2011

Solsidan

Väskorna är packade och jag försöker komma på om det är något jag har glömt. Själva packningen gick lika fort som vanligt, vilket brukar resultera i en del missar. Strumpor är klassikern, men det har jag till och med köpt alldeles nya och lagt längst ner i väskan. En skräll är att jag har packat ner adapter. Tror ärligt talat att det är första gången som jag har kommit ihåg det! :)

Om ryggen... Var på en ny behandling/undersökning imorse. Samma slutsats där, det är en led som strular lite med irriterade muskler som resultat. Efter lite knäckning känns det bättre så jag hoppas verkligen att ryggjäkeln hinner bli bra till på torsdag. Skönt är iaf att veta att det inte blir sämre av att spela, utan jag måste bara stå ut med smärtan, om den finns kvar.

Lycka! Såg nyss att det blir TRE NYA säsonger av Solsidan! :)

1 kommentar:

danme sa...

Köp en laddare som du alltid låter ligga kvar i väskan när du packar upp den! Då problemet reducerat till att komma ihåg att ta med den från hotellet.... ;-)