4 aug. 2011

Tredje dagen på Irland

Har börjat dagen med en löprunda där jag fick se och höra ett irländskt begravningståg. Först gick en säckpipespelare (heter det så?:)), därefter bilen med kistan och sist ett långt tåg med sörjande... Begravningar är det värsta jag vet, men här lät det väldigt mysigt med säckpipan.

Pappa caddie är på väg från Sverige och borde dyka upp vilken sekund som helst. Jag spelar inte pro-am idag, så i eftermiddag blir det bara träning. Det är rätt skönt att få såna veckor emellanåt, hinna gå igenom alla moment och träna ordentligt.

Inget regn so far. Ingen storm heller. Irland visar sig från sin fina sida :)

Jag gissade rätt igår, det blev indiskt. En riktigt god Tikka Masala, har en känsla av att det kommer bli fler besök där!

Ska sätta kameran i handen på pappa så att jag kan lägga upp bilder på hur fint det är här sen!

Ciao!

Inga kommentarer: