9 aug. 2011

Pendla - no no

Efter att ha sovit en natt hemma igår och insett hur skönt det är slogs jag av tanken att skippa hotellet i Jönköping och istället pendla tisdag-lördag. Första dagen idag alltså. Inspelsdag. När jag passerade Ödeshög (typ halvvägs) på vägen dit, hade jag redan bestämt mig för att hotellet är en mycket bättre lösning. Jag hade redan fått krupp på att köra. Scandics hotellfrukost väger dessutom hyfsat tungt (precis som man själv gör efter att ha ätit där hihi).

Nu är jag dock hemma, kommer checka in på hotellet imorgon efter pro-amen. Får fixa en bra cd-skiva till körningen imorgon så kanske den blir mindre plågsam:)

Sjutton alltså vad kokad majskolv är underskattat. Förr kunde jag inte äta det eftersom jag tyckte att själva kolven, när man ätit, såg ut som om man tappat tanden. Har kommit över den tanken nu, som tur är. Sen gör ju smöret och saltet sitt också haha...

Hasta manana!






3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, enligt din far lyfter smör de flesta maträtter :) Kram

Håkan sa...

Lycka till i Jönköping.Som sagt ut och ha kul på banan. DÅ kommer du krossa dom andra tjejerna.Du får hyra in Anders Timell som caddie. Då får du en del annat att fundera på.

Anonym sa...

Med ketchup också.