18 mars 2011

Träning och mer träning

Godmorgon! Ännu en förmiddag i Ullnahallen. Trycker i lite extra med träningen nu, när första tävlingen närmar sig (åker den 28 till Marocko). Har lösa planer på att åka till Spanien några dagar nästa vecka men handen på hjärtat, jag är trött efter allt flängande och flygande och som pricken över i har jag blivit förkyld också:( Ska känna efter, men tror det kan vara mer värt att ladda på "hemmaplan". Ullnahallen är riktigt bra, man hinner faktiskt se en del bollbanan innan bollen träffar nätet!:) Bra putt- och chipmatta dessutom.

Igår var vi på bio, såg Ritualen. Trodde jag skulle drömma äckliga mardrömmar hela natten men jag klarade mig!!:)

Ikväll blir det ev hockey i Globen. Hoppas på det!!

Nu ska jag fortsätta träna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan nog vara en bra idé att stanna hemma o träna så du blir fri från förkylningen samt att du e utvilad o pigg då tävlingen börjar. Ha det gott! /Sussi

Packelina sa...

Kommer sakna dig på matchen idag. Idag har jag laddat upp med äkta dumle!:)