7 mars 2011

Besegra cancer!

Hörni, en sak som jag inte har skrivit om på länge är hudcancern. Det känns liksom inte så muntert att skriva om den, det är ju inte direkt positiva känslor som dyker upp. Men som jag skrivit tidigare finns den ständigt med, som en osynlig förföljare i tankarna. Särskilt som under förra veckan när jag var tillbaka på platsen där jag fick beskedet, där solen dessutom ständigt skiner. Jag hade svårt att helt slappna av under dagen i vattenparken, känns inte helt bra att springa runt i bikini i solen. Men med mina två underbara vänner som hjälpte till med parasoll, solskydd och skugga blev det ändå en toppendag :)

Det var länge sedan jag skrev om min insamling till Cancerfonden. Under förra året samlade vi ihop 7860 kronor till min huvudinsamling och 4650 kronor till birdieinsamlingen. Otroligt imponerande!! Stort tack till er alla som hjälpte till! Bidragen gör skillnad för forskningen och förhoppningsvis kommer allt fler överleva cancer i framtiden!

Nu tar vi nya tag! Om du vill skänka 50 kronor, smsa BESEGRA 2265 till nummer 72988. Skriv gärna ditt namn efter 2265 så syns det på sidan att du har bidragit! Du kan också gå in direkt på sidan och skänka pengar via betalkort eller internetbank.

Min insamlingssida: Besegra cancer!


Jag är glad, ärret syns nästan inte längre!! :)

Inga kommentarer: