5 mars 2011

Bilder från Dubai

Så, nu var den sista träningsdagen för den här gången över. Rundan började illa, men på de sista 12 hålen gick jag på par. Fick spela ensam från och med hål 13, var ganska skönt att gå där och skrota i lugn och ro.

Det känns trist att åka hem imorn, hade gärna stannat längre! Vi har haft det såå mysigt! Det här är det perfekta träningslägret, full fart på golfbanan på dagarna och sen kunna släppa golfen helt på kvällarna. Tack tjejer för en jättekul vecka! :)

Här kommer några bilder (lånade från Carro/Jessica) från gårdagskvällen. Vi var ute och käkade på en thairestaurang intill Burj Al Arab, det sjustjärniga hotellet.


Glad, gladare, gladast. Jag bröt ihop av fotografen (en städare på hotellet) som aldrig hittade rätt knapp:)


Hårdingar!

Jag lånade Carros 11 cm höga klackar, vilket gjorde mig till 186 cm lång. Jessica hade vissa problem att fixa mitt hår;)


Vi testade Dubais tåg häromdagen.

Inga kommentarer: