31 mars 2011

Blä

Vilken jäkla skitdag! Jag har varit arg, ledsen och besviken. Eller nej inte så arg egentligen, det har jag slutat med. Men det har varit väldigt kämpigt, framförallt under mina första nio, banans sista (startade på hål 10). Där fick jag betala för för få rundor i kroppen. Spelet finns där, det märkte jag igår och sista nio idag, men när jag blev nervös och stressad funkade inget. För jag var rätt spänd i början trots att jag sov hur bra som helst och var jättelugn innan start. Bara att bryta ihop och komma igen. Nu blir det träning och en lång jävla löprunda.

4 kommentarer:

Anonym sa...

okej, det var inte din bästa runda, so what, men nu kan du slappna av och köra hårt imorgon. Det finns ju i kroppen :) Hejar på dig!

Mariana sa...

Perfekt, nu kan det bara bli bättre... Imorgon kommer att bli en kanondag ;-)

Anonym sa...

Nu har du ju spelat en dag med varm vind som en hårfön så imorgon är du van =)Kram

Anonym sa...

Som redan sagts så kan du spela utan press i morgon och då är det inga problem att ta in ett slag per hål, det kan du! Kom igen nu!