31 mars 2011

Tack för alla fina kommentarer :)

Kom fram till att en löprunda var en dålig idé med tanke på hälen, så jag har suttit i skuggan på balkongen med datorn, en bok och en flaska vatten. I förra inlägget kunde ni se hur varmt det är här, 36 grader, helt sjukt! Gissa om man är helt slut i både kropp och huvud. Lika varmt ska det bli imorn. Duschen jag tog förut var inte fel, så skönt att bli av med solskyddskrämen, sanden, svetten och gräset :)

Känns jobbigt med solen. Visste såklart att det skulle vara soligt här, men det är "värre" än jag trodde. Försökte att inte tänka på det men svårt att låta bli. Kan inte riktigt slappna av. Förr, när jag hade en dålig runda, brukade jag tänka att jag i alla fall kunde njuta av vädret och av att bli brun, men som ni förstår går det inte längre. Imorn ska jag fortsätta smörja in mig under rundan, hålla mig i skuggan och plocka upp paraplyet. Och fokusera på spelet! :)

Min roomie ligger en stund vid poolen, men när hon kommer tillbaka ska vi försöka hitta en vettig restaurang. Vi är livrädda för att bli matförgiftade så den här veckan äts det inte mycket grönsaker eller kall mat...:) Jag hade ju en period för några år sedan när jag blev dålig av mat flera gånger. Kyckling i Schweiz, köttbullar på IKEA i Madrid... Inget att rekommendera - att bli matförgiftad alltså :)

Funkar inte att ladda upp nya bilder, nätet är för dåligt, så tar en gammal istället...

1 kommentar:

Anonym sa...

Pröva solskyddskrämen Solar Expertise från L´oreal, den är kanonbra!