31 mars 2008

På Arlanda

Flög tidigt imorse från Linköping till Arlanda. Äntligen fick jag svar på vad det är för litet plan som brukar stå ute på plattan, det är just det som flyger till Stockholm! Klart nummer ett i min "minsta-plan-jag-flugit-liga" som just skapades.. Satte upp målet att om några år kunna skaffa ett eget sånt plan, det är en bra start iaf. Visionen måste ju vara en egen jumbojet! Idag hade jag tur, inga klagomål på för tung golfbag. Det beror inte på att den är lättare än vanligt. En turdag helt enkelt! =)

Helsike så dyrt allt är här på Arlanda. Är som vanligt hungrig och köpte en macka. 50 kr. Och då är den varken stor eller ser speciellt fräsch ut. Jaja... den uppfyller förhoppningsvis sitt syfte någorlunda. Är lite sugen på att köpa en stor svensk flagga. När Johanna och jag vinner på söndag;) vore det kul att äntligen få svepa in sig i en flagga, precis som friidrottarna gör. I vilket fall kommer jag måla naglarna blågula! =)

Kul att läsa om flum- och träningskompisStefan i Corren idag;) Han är värd all uppmärksamhet! Ni skulle bara veta hur mycket han tränar och hur seriös satsningen är! Efter att ha varit skadad i två år har han äntligen kunnat komma igång med tävlandet igen. Stort lycka till vännen! Stefan är min största inspirationskälla och en grym hjälp vid tunga fyspass på gymmet.

Nu är det visst dags för boarding...

Inga kommentarer: