29 mars 2008

Lördag

Synd med hockeyn igår. Växlade mellan nian och fyran, för att äntligen få se mitt första avsnitt för året av Let´s Dance. Där gick det som jag hoppades, så nu håller jag tummen för att det går lika bra för LHC imorn i Cloetta Center. Jag kommer givetvis vara där och heja!

Imorse åt jag och nyblivna 25-åringen Emelie frukost på Scandic efter en skön morgonpromenad. Roligt att lyxa till det ibland! Så här års tycker jag dessutom att det är gott med hotellfrukostar, men vänta några månader så vill jag inte ens tänka tanken...=)

Sedan ett antal år håller jag på med "platespotting", nummerplåtsletande. Man börjar med 000 och fortsätter uppåt i nummerordning till 999. Det var jättebra tidsfördriv under långa resor i Sverige när jag spelade på Telia Tour, men nu förtiden går det väldigt trögt. Jag letar efter nr 200, och har gjort det i säkert ett halvår. Nån som har ett tips var jag kan hitta den? Idag hade jag ordentlig tid att leta, eftersom jag har en fast parkeringsplats högst upp i ett av stadens parkeringshus och måste köa bakom alla lördagslediga. I snigelfart gick det men den närmaste jag hittade var nr 203.

Strax ska jag träffa Corren för en intervju inför tävlingsstarten nästa vecka. Ikväll kommer familjen på middag. Men nej, jag ska inte laga maten, det gör brorsan... Jag ska vara fixa efterrätt, lagom simpelt för mig...=)

Inga kommentarer: