23 mars 2008

I Linköping igen

Jag hittade min nyckel i den nya ryggsäcken med typ 7000 fack. Längst ner i ett litet sidofack låg knippan, gissa om jag blev lättad!! =)

Blev just klar med uppackningen. Det mesta skulle in i tvättmaskinen så det gick smärtfritt. Annars är just detta med att packa upp väskorna något av det värsta jag vet. Kan inte riktigt säga varför. Det har nog inte att göra med att det skulle vara jobbigt rent sentimentalt, att liksom avsluta resan... Det är snarare bara för tråkigt. Kläderna brukar gå ok, de ska tvättas eller läggas i garderoben, men allt det andra... Alla dessa småsaker som inte har något egentlig plats i hemmet. Jag har ganska många såna saker, som jämt hänger med på resorna men aldrig hinner hitta sin plats i lägenheten. Äh, de grejerna får ligga kvar i resväskan till nästa resa...

Förkylningen har nu satt sig i näsan, så jag nyser o "bradar då här judt nu". Slänger upp några bilder från sköna Spanien:

Utsikten vid gårdagens frukost










18e hålet på La Sella, fräckt klubbhus!













Mina nya kompisar som hjälpa mig att vinna i sommar! =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul för dig att komma hem från Spanien till snöiga Sverige igen... Kanske ses i nån av pauserna i Cloetta Center på onsdag.

Petter sa...

Ser ju inte så dumt ut, får hoppas att våren kommer hit snart.
När ska du spela din nästa tävling och var?

Lotta Wahlin sa...

Nästa tävling spelas på la Sella i Spanien med start om en vecka. Så på måndag drar jag till varma Espana igen! =)