20 mars 2008

La Sella

Spelade La Sella igar, där jag o Johanna ska spela European Ladies Cup om tva veckor. Gick med tva tyskar som kanske borde ha satsat pa en annan sport =) De var dock trevliga och jag fick tid att kolla in banan ordentligt. De forsta nio är relativt korta men ruggigt smala, medan andra nio är längre och bredare.

Som bekant är det ju pask den här veckan, Semana Santa och helstängt pa spanska. Pa väg hit till banan idag hittade jag efter en stunds letande en oppen mataffär. Denna lag i en del av Alicante som jag inte är sa bekant med, sa det blev en spännande resa genom ännu fler nya stadsdelar...=)

Halsontet ger inte med sig, trist! Hoppas bara inte forkylningen väljer att bryta ut i samma stund som jag sätter mig pa planet.

Nu ska jag ut och träna. Parkeringen var smockad idag sa jag tänkte ge mig ut och spela senare i eftermiddag när det lugnat ner sig.

Hittade "ä" idag, men vagar inte ändra nagra inställningar pa datorn. Ni far sta ut med att läsa en konstig blandtext med och utan prickar i nagon dag till! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nästa gång du kommer till Alicante på träningsläger så pröva La Marquesa banan nära Torrevieja. Onsdag eftermiddag spelar de unga golfproffsen en runda där. Vi ses på La Sella. Lycka till. Paul Gaines P.S. prova alt och 134 eller 143 så får du bokstaven å. D.S.