22 mars 2008

Hemresa

Borjade dagen med en skon promenad pa stranden i solen. Upptackte att var balkongdorr gick att oppna och att utsikten fran sittgruppen erbjod en fin utsikt over poolen, tennisbanan och havet. En timmes puttning pa Alicante Golfs fina greener och darefter hem for att packa och stada huset. Hann med tre jordgubbar och en stunds stekande i solen innan jag hamnade har pa internetcaféet efter att ha sprungit pa Jonas fran Aland. Ska strax fara vidare till flygplatsen for vidare fard hem till Sverige. Har dock ett problem, och det ar ett ganska stort problem. Jag har ingen aning om var min lagenhetsnyckel ar! Jag har letat i packningen men kan inte hitta den. Far val vanda ut och in pa allt nar jag kommer till flygplatsen for att se om jag maste bryta mig in eller inte =)

Det ar superfint vader har idag sa det kanns lite vemodigt att aka hem, men men... Ska bli kul med hockey kommande vecka! Ha det kanon!

Inga kommentarer: