31 aug. 2009

20e

Så himla skönt att få till två bra rundor i Finland! Jag inledde ju med 74 men gick sedan på 67 och 70, två under totalt och 20e plats. Det är jag klart nöjd med, men framförallt börjar jag känna igen mig själv både på träning och nu på tävling. Bra fokus och koncentration hela vägen och mycket bra närspel! Det känns bra inför de resterande tre tävlingarna, på Landeryd nu i veckan och därefter Österrike och Frankrike..

Vilken avslutning på tävlingen, när Bea satte sin järnfyra på 18e i särspelet för eagle! Det måste varit meningen att hon skulle vinna, hon skulle aldrig kunna göra om det slaget om hon så fick 100 chanser. Grymt imponerande och riktigt kul för henne och Andreas! Felicidades!! :)

Idag har jag inte gjort många knop. Var ute en sväng på Ikea och köpte lite hyllor osv som pappa ska hjälpa oss att sätta upp under veckan. Och nu på kvällen har jag börjat spela Tiger Woods golfspel på Playstation! :) Är faktiskt rätt hyfsad där, vann iaf mot familjens playstationnörd Daniel! :)

Imorn blir det gym på förmiddagen och golf på eftermiddagen.. Ciao!

Inga kommentarer: