25 aug. 2009

Träning

Konserten var såå bra! Över 30000 personer på Stadion, en massa gula ballonger, ännu mer fjärilskonfetti och ett grymt framträdande av Coldplay..! Under helgen i Stockholm hann vi också med en dags shopping och strosande i stan. Skönt att bli guidad av en inföding..:) Igår tränade jag på Ågesta GK innan vi åkte hem..

Idag har jag tränat på Landeryd, wedgar, puttning och 18 håls spel. Skönt nog gick jag under par på norra, viktigt för självförtroendet. Jag spelade riktigt bra och trivdes med den för dagen nya puttern.. Greenerna är förresten superfina, snabba och jämna! Det blir bra inför tävlingen nästa vecka..

Imorn kväll tar jag tåget upp till Arlanda och sedan blir det en kort flygresa över Östersjön till Helsingfors. På torsdag ska jag spela pro-am och sedan på fredag börjar tävlingen. Finlandstävlingen är som vanligt bara tre dagar. Jag ska försöka pressa in en hel del träning de första dagarna med Niklas också som är där då. Strax kommer nån bild från Stockholm..

Inga kommentarer: