22 aug. 2009

Skytte, golf och konsert

Testade lerduveskytte igår i lätt regn, jag som trodde jag var rätt vass på skytte efter alla träningspass i skogen på Åland åkte dit rejält. Jag var inte ens nära att pricka den där orange lilla plattan.. Så nu vet jag att det inte är ett alternativ till vattenskidåkningen som en möjlig syssla efter golfkarriärens slut..

Imorse klev jag upp hyfsat tidigt och stack ut till Landeryd. Det blev slagträning, puttning och ett varv på korthålsbanan följt av en skön löptur.. Nu har vi packat väskorna, en helg i hufvudstaden väntar med Coldplaykonserten ikväll som absoluta höjdpunkt! Jag har aldrig varit på en större konsert än Lasses här hemma i Linköping, så det ska bli riktigt kul!

Ha´re!

1 kommentar:

Lotta R sa...

Vad tyckte du om Coldplay? Jag var på dem i höstas första gången och nu i lördags blev det den andra. Fler kommer det att bli. Är grymt imponerad av dem, myckewt bra show tycker jag. Lasse är inte dum han heller, favoriten ibland svenska artister live. Ska se honom i dec i Cloetta.
/Lotta R