18 aug. 2009

Vattenskidor

Vi stack över en sväng till Åland i helgen och tryckte in hela sommaren på två dagar..:) Jag åkte vattenskidor för första gången på riktigt (sist var jag typ 10 år och hade inte en chans att hålla mig på benen) och shit så kul det var! Definitivt en potientiell sport att göra en proffssatsning på när jag har vunnit tillräckligt många golftävlingar! :)

Jag vann för övrigt också årets första tävling! Och det var den mest prestigefyllda! Vår fd släkttävling som i år blev en familjetävling då släktingarna har tagit paus från golfen. Jag gick två under på Slottsbanan och vann med två slag före mamma. Så nu får jag min tredje plakett på vandringspriset!

Fiske blev det också, Daniel började med att dra upp en stor gädda och då var jag givetvis tvungen att dra upp en jag med. Till slut, när jag var mycket nära att ge upp fastnade en gädda, modell halvliten, på kroken och stämningen var räddad..:)

Blåbärsplockning, med paj, blåbär med glass och frukost med blåbär som resultat.

Nu ska jag sticka till gymmet och i eftermiddag blir det en runda med vänsterklubbor! :)

Inga kommentarer: