13 aug. 2009

Knak

Det är så skönt att vara hemma igen!! Två veckor väntar nu.. Det blir mycket träning, både golf och fys. Till helgen ska vi sticka till Åland för att plocka blåbär och förhoppningsvis åka lite vattenskidor.

Det blev en missad cut i Wales. Tungt. Samtidigt gick jag första rundan under par och spelade bra plus att jag äntligen har hittat en driver som ger mycket mer längd. Det är Pings nya I15, en riktigt skön och snygg klubba med svart träffyta. På tal om klubbor, i förrgår slog jag järnsexan på ett korthål och trots ett bra slag flög bollen 20 meter kortare än vanligt. Skumt, hann jag tänka innan jag böjde mig ner för att ta upp peggen, stödd av klubban och knak, så gick skaftet av..:)

Nu ska jag köra ett pass till gymmet innan Corren ska ta lite bilder.. Men denna gång ska inte golfklubborna vara med på bilden! :)

Inga kommentarer: