28 aug. 2009

Ubåt

Första 11 hålen spelade jag jättebra golf och låg två under par, men några misstag på slutet kostade så jag kom in på tre över.. Så jäkla jobbigt.. Varför kan jag inte få hålla i en hel runda? Kan det inte komma lite medgång snart? Jag kämpar, tränar och vill så gärna men det vill sig inte. Aptungt! Men jag har accepterat detta som en skitsäsong så nu planerar jag mer inför nästa år.. När jag ska ta min ledighet, köra hårda träningsperioder osv.. Jag kommer inte spela alla de resterande tävlingarna, utan tar ett längre break så jag är så grymt bra nästa år istället!

Hela säsongen har jag tränat som en galning efter en sämre runda som idag, men inte lyckats mycket bättre dagen därpå.. Så efter att dagens runda var avklarad stack vi direkt från banan och åkte ut till en gammal fästning som ligger på en ö i Helsingfors skärgård. Tog med kameran så nu kommer det lite bilder..



Något jag har skräck för när jag simmar på djupt vatten, ubåtar! Denna låg dock på land så jag höll mig lugn och gick till och med in i den! :)











Inte gott om plats där inte.. Detta är maskinrummet. Jag fick klaustrofobi trots att den låg på land med öppna dörrar. Fatta att befinna sig långt ner i havet med 15-20 personer på så lite yta, huu..













Modern båt möter gammal ubåt!

Inga kommentarer: