2 okt. 2011

Debut som caddie

Jag är kvar i Paris.. Hittade inga bra flyg hem till min bil i Göteborg, så det blev enklare och billigare att stanna. Det finns dock inte så mycket att göra om man inte har en bil, vilket vi inte har, så igår och idag går jag caddie till Kaisa Ruuttila. Ärligt talat är det rätt plågsamt att vara på banan där jag missat cuten, men det är faktiskt kul att gå caddie och vädret är kanon. Har tränat på morgonen och nu sitter jag i Players Lounge och väntar på lunchen. Är lite nervös, tänk om jag klantar mig. Men vi spelar med en av tourens trevligaste caddies, så han kommer nog stötta mig :) Det är andra gången jag går caddie (förra var åt Jonas från Åland när han kvalade till svenska touren). Första gången på LET.

Flyger hem ikväll, nästa vecka blir det fullt upp :)))) Blir två veckor utan tävlingar innan jag åker till Kina den 17e... Kommer träna så j-a hårt för jag vet att jag kan. Det måste bara lossna.

Ciao!

1 kommentar:

Håkan sa...

KLart du kan.Det visade du om inte annat med din andra runda i Paris.