10 okt. 2011

18 hål på under två timmar

Länge sen jag skrev nåt ordentligt här nu. Har inte suttit med datorn i knät på en vecka, that´s why. Men nu är den på plats och jag är redo att skriva :)

Var på Åland några dagar förra veckan. Blev ompysslad, tränade med Niklas, plockade sjukt mycket svamp och hade det allmänt jättebra. Det är så skönt att komma dit, särskilt efter att ha varit på resande fot. Under en tävlingsvecka är det ofta fullt upp hela tiden, och även om man ibland har några timmar att vila blir det inte samma sak som att vila hemma eller på Åland. Det är liksom halvkul att tillbringa all vilotid i sängen, men det är ju så det blir eftersom vi ofta bor i hotellrum med size skokartong. Inga sköna soffor eller fåtöljer där inte. Det är faktiskt så att sängen under en tävlingsvecka kan vara matbord, biosalong, kontor, läshörna och sovplats.

Nog om det.

Det är fullt upp i veckan. En massa möten och behandlingar (rygg och knä, japp även knät strular, kroppen håller på att falla ihop;( ) och så träning på det.

Satte personligt rekord idag på södra. 1h 53min. 18 hål på par. Rekordet gäller tiden ;) Det roliga var att jag var på par efter 8 hål, fast jag inte hade gjort ett enda par :)

Jag har lagt upp den här förut, men gör det igen för den är så bra:

Inga kommentarer: