3 okt. 2011

Besegra cancer

Säkert har flera av er redan sett den här filmen som gjorts av Ung Cancer. Den berör! Jag pratade häromdagen med en person vars familjemedlem drabbats. Man blir så illa berörd. Jävla sjukdom. Det går inte en dag utan att jag tänker på min egen cancer och vad som hade hänt om jag väntat med att kolla mitt födelsemärke. Vardagssaker som strular, missade puttar och kvalgränser - det betyder ingenting, inte ett skit, jämfört med livet och ens närstående. Tänk på det!

Den här månaden är det Rosa Bandet-kampanj. Stötta Cancerfonden! Jag har min insamling Besegra cancer. Gå gärna in där och ge ditt bidrag. Jag hoppas att forskarna snart hittar sätt att bota.


1 kommentar:

Anonym sa...

Forskningen går ju framåt som tur är och man kan upptäcka, och ofta bota, cancer tidigare. Hoppas du får in mycket pengar till din insamling! Kram