12 okt. 2011

Twitter och Kina

Brrr vad kallt det var imorse. Tee off 8.36 på södra. Men en underbar morgon med brorsan! Inget nytt hastighetsrekord idag även om 2h40min för 18 hål är ok för en tvåboll...:)

Har en sak jag vill berätta, men väntar till på måndag :))) Måndag förresten, då går flyget till Kina. Ska bli så jäkla kul, har aldrig varit där!! Hade så gärna velat se Kinesiska muren, men eftersom Kina är aningen stort så lär jag inte hinna det under min lediga dag. Får bli speedshopping i Shanghai istället. Den första veckan spelar vi i Sanya, vilket ska vara kinesernas semesterställe. Andra veckan flyger vi tillbaka till Shanghai och tävlar på en bana ett par timmar därifrån.

Jag kommer ta med kameran och fota järnet, såklart! Har dock en känsla av att jag inte kommer kunna blogga därifrån, viss censur i det landet :/ Ska försöka lösa det på annat sätt så att ni ändå kan hänga med!

Joinade twitter för ett bra tag sen. Första inlägget idag :) Kika gärna in på: twitter.com/lottawahlin


1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=2itYjWHbwtI
Hej Lotta
Här är 83 åringen
Nåt att se fram mot!
Hälsningar Håkan