30 okt. 2011

En dag i Shanghai

Usch vad jag är besviken! Kom till den här tävlingen med jättebra självförtroende och såg fram emot att spela eftersom det kändes så bra förra veckan. Men vad händer - jo jag får ett j-a migränanfall och mår skit. Känns så orättvist. Jag kunde inte göra mig själv rättvisa på banan. Är fortfarande tung i huvudet så vill bara lämna det här stället och komma hem! Det ska jag iofs göra också, vi sitter och väntar på en bil som ska köra oss till Shanghai. Blir en turistdag med en annan spelare som guide, som har bott där. Plus en massa shopping. Tröstshopping. Imorgon flyger jag hem. Längtar!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Migrän är skit, först är man utslagen när man har det och dagen efter är man fullständigt trög, hjärnan går på halvfart. Tycker du var jätteduktig idag som kunde spela så bra. Kram från moster