30 sep. 2011

Rygg, cut och lycka

Här lämnar man tydligen in sin rygg. Hoppas jag får tillbaka en annan imorgon. Som inte gör ont. Ska inte skylla på det, igår var det inte mycket som gick som det skulle. Vi skrattade faktiskt till slut, när bollarna stannade bakom träd, i slagmärken, började rulla på green efter att jag grundat klubban (pliktslag), studsade 90' åt sidan... Skämtade om att jag måste gå en omväg runt sexans green så att jag inte skulle råka halka på ett osynligt bananskal och trilla ner i vattenhindret. En sån dag var det liksom... Idag gick det mycket bättre, och bollarna studsade för det mesta dit jag ville. Men, är det en motig vecka så är det. Troligen missar jag cuten med ett fjuttigt slag.

Men idag hände en annan grej som gör mig överlycklig!!:)))) Mer om det senare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad bra fotot med duvan och Eiffeltornet är! Kanonbild.