17 sep. 2011

Bilder fran Spanien

Efter nagra dagars internetisolering kan jag antligen blogga igen:) Har haft en jattekul vecka men missade tyvarr cuten.. Var riktigt less efter forsta dagen for spelet kandes inte alls sa daligt. Igar spelade och scorade jag mycket battre, men det blev anda for manga slag totalt. Trist avslutning pa treveckorsresan. Bara att bryta ihop och komma igen. Nu ska Johanna och jag aka till Gibraltar. Tankar passa pa att njuta av att vara i varmen sa mycket det bara gar :) Har kommer nagra bilder fran veckan.. Fler kommer pa mandag och da har jag ocksa bilder fran Prag...


 Utsikten fran var terrass :)


Carin, jag och Matilda stod for middagen igar. Forratten blev inte sa uppskattad. Konstigt haha. Vi hade kul och getingarna alskade den :) 


Johannorna letar efter Johanna Ls boll som rakade trilla ner i klubbtvatten 

Fardigtranade 

Kaisa under inspelet..

1 kommentar:

Anonym sa...

Lasse o Mats vann årets match i sudden efter 36 hål Kram