4 sep. 2011

Wien till Prag

Världens längsta dag kan jag nu summera. Vaknade tidigt av solljuset precis som alla andra morgnar den senaste veckan (undrar om hotellen utomlands har gått ihop i projekt "vägra ha mörka gardiner"). Åkte ut till banan, värmde upp, spelade 18 hål med lika bra spel som de andra dagarna och lika få puttar som trillade i. Fattar inte hur det var möjligt att missa så många puttar. Och då puttade jag inte dåligt utan hela tiden hade jag de härliga endecimetersreturerna... Slutade på par och 27e plats... Nöjd. Efter rundan blev det rusch in i duschen, packning av golfbagen, en snabblunch och sedan väntade en härlig 5,5 timmar lång bussresa hit till Prag. Har precis kommit tillbaka till lägenheten efter att ha ätit med det australiensiska och sydafrikanska gänget:)

Imorgon tar jag en dag off. Tänkte börja med morgonpromenad, frukosthandling och sedan ska jag utforska Prags shoppingutbud:)

Inga kommentarer: