28 feb. 2011

Träning innan resa

Godmorgon! Igår gick jag omkring som i dimma efter för få timmars sömn, men inatt sov jag igen dem. Nu är jag piggelin! Kan behövas med tanke på att jag kommer tillbringa kommande natt på ett flygplan, där sömnen inte direkt skulle passa Törnrosa. Att vi dessutom landar runt 6 lokal tid, vilket är 3 på natten svensk tid, det gör väl inte saken bättre direkt. Blir nog att plocka ut min lilla hyrbil, försöka hitta till golfbanan (ja, jag har varit där 4 ggr men lovar att vägarna ser olika ut varje gång eftersom de ständigt bygger om!:)) och se om jag kommer få träna där, handla lite mat och sedan ta en powernap i lägenheten. Åh, vad jag längtar! Känslan när man rullar fram på 5-filiga Sheikh Zayed Road med skyskrapor runt omkring sig, minst 30 grader utanför rutan och enorma bilar som susar förbi, den är härlig:) Längtar verkligen efter vattenpipelukten i Marinan, det är Dubai för mig! Jag tänker såklart fokusera på träningen, men jag ska se till att hinna med att hänga med tjejerna ut i öknen, det är ett måste!

Nu ska jag sticka till golfhallen, sedan blir det löpning och efter det kommer mamma och pappa. Planet lyfter runt 17 härifrån Linköping!


1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en rikigt bra träningsvecka :) Inte alls avis.. Johan o jag var till Thailand o spelade golf i två veckor o det var sååå skönt. Jag slog honom scratch en dag. Det du :) /Sussi