8 feb. 2011

8 februari 2011

Skön dag, inledde med en manikyr. Nu har jag långa, fina naglar igen! Har varit helt deppig de senaste veckorna eftersom naglarna bara gått sönder hela tiden;) Ryskan som slipade bort den senaste förlängningen slipade helt enkelt för mycket så naglarna blev jättetunna och sköra. Men, nu kan jag se ner på fingrarna igen och bli glad :)

Efter lunch blev det träning i golfhallen. Försökte filma svingen med mobilen genom att luta den mot ett fönster, men jag såg mer av taket än av svingen. Trots det såg jag att jag slarvar med handledssättningen i baksvingen, så stod och nötte på det ett bra tag. Tränade även puttning med putting tutor, som jag fick tips om under lägret i Spanien. När man puttar med den måste man starta bollen rakt, annars slås någon av kulorna ner. Att starta bollen rakt är viktigt i sig, men man kan även använda putting tutor för att lära sig hur greenerna faller. Jag kommer slita rejält på min i sommar! :)



Har även kört ett pass på gymmet, satte pers på frivändningar! :)

Imorgon väntar löpning, golfträning, lunch med Carro och så ska jag köpa ett nytt hus till lille (nää, nu är han store!) Ceasar! Ska fota honom imorgon så ni får se, han är ingen daggmask längre :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkar vara ett bra övningsverktyg. Ska kika efter den när man kommer till lämplig affär.