19 feb. 2011

Slutspel!

Värdelös uppdatering på sistone, skyller på att vi inte har internet i lägenheten. Nu har jag härliga nyheter: sticker till underbara, varma och spännande Dubai om en vecka!! Mina kära vänner Carro och Jessica kom med idén och jag hakade på. Medan de solar, badar och shoppar kommer jag att träna golf, gymma, bada och shoppa :) Perfekt att träna på dagarna och hänga med bästa tjejerna på kvällarna! Åh vad jag längtar!

Vi har det bra här i Minsk. Laget blev klart för slutspel igår, gissa om stämningen var helt sjuk i arenan! Efter matchen gick jag som vanligt till omklädningsrummet och väntade på Daniel och medan spelarna blev klara kom fler och fler fans och ställde sig utanför. När vi sedan gick ut fick vi gå genom en människotunnel, där folk stod på båda sidor och höll halsdukar som tak. Det måste varit hundratals personer som jublade, skrek och gjorde highfive:)

De senaste dagarna har jag gymmat, sprungit, tränat golf, kollat filmer, ätit nappar och köpt pälsmössor :)

Daniels bror Dennis kom hit igår, så medan grabbarna spelar tv-spel har jag tränat golf och spelat luffarschack i telefon, min nya hobby :) Drömmer om kryss och taktik just nu :)

Imorgon är det match igen, jag ska ge mig ut på en löprunda innan. På måndag åker jag hem... Hörs snart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att glädjen var stor i Minsk, slutspel för första gången. Det måste ha varit häftigt att vara på plats med 15000 i publiken. Och efteråt med halsdukstunnel! Det låter underbart med Dubai. Djup sand istället för djup snö som vi har här på Åland! Kram mamma

J sa...

Gud vad roligt att du kommer ner och kör en träningsvecka/ semester:) har du bokat flyg än ??:)
Kramar!!

Lotta Wahlin sa...

Tunneln var bland det häftigaste, kände sig som en stjärna även om jag bara agerade släpvagn ;) Tyckr det är nåt som ska införas på golftävlingarna. Hela publiken samlas vid 18e med klubbor som tak ;)

Japp, resan är bokad. Månd-sönd Lkpg-Dubai:) Boende på Nuran nära Emirates GC...

Kraam