15 feb. 2011

Tisdag

Goddag! Sitter i en rökig hotellobby och laddar för att köra ett gympass på hotellets gym. Detta är hotellet som vi bott på innan, är glad att vi har en fin lägenhet nu. Får direkt vibbar av hotelldöden som var nära att drabba mig sist..:)

Resan igår gick bra, jobbigt att kliva upp innan fem, fick kämpa för att hålla mig vaken till Pulp Fiction på kvällen och jag sov gott när Daniel kom "hem" efter sin resa. Hann gå en promenix i -15, handla mat och laga paj innan jag kröp ihop i soffan för att kolla film.

Idag var tanken att gå till gymmet på förmiddagen medan Daniel hade träning, men min älskade pojkvän tyckte det var en bra ide att ta med lägenhetens båda nycklar till ishallen;) Tur att jag var ensam för under en kortare stund var det inga snälla ord som hoppade ur min mun. Lugnade ner mig och körde ett bra golfpass istället. Tur att lägenheten är stor, inga problem att svinga och putta där inte!:)

Nu blir det träning! Imorgon matchtime!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du har det bra!! Det är härligt att jag oftast har sovmorgon ända till 5,20 på vardagarna :D Stora kramar Anna