14 feb. 2011

Arlanda

I 17 härliga minusgrader efter fyra timmars sömn står jag och väntar på bussen som ska ta mig från parkering alfa till värmen i terminalen. Nu är det hejdå Sverige och hej Vitryssland! Landar vid lunch och har sedan resten av dagen för mig själv eftersom Daniel landar sent på kvällen. En prisskillnad på x antal tusen gjorde den tidiga morgonen till ett bättre alternativ för mig som inte får resan betald av 3kr:)

Tack Dennis och Marie för en mysig tacokväll och svärmor för att jag än en gång invaderade gästrummet:)

Kram på Alla Hjärtans Dag!

2 kommentarer:

Packelina sa...

Ha det så bra:) Hör av dig när du kommer hem så får vi mysa! Dåligt med filmtittande nu på slutet!
Kram

Jessica sa...

ha det så mysigt nu med din kärlek:)
inte långt kvar till det är sommar och vi sitter på verandan och sippar på rose eller kanske en cola för din del när du är mitt uppe i din säsong:) hur som helst så saknar jag våra tjejdagar! ha det bra gumman kramar