24 feb. 2011

Morgontrött

Godmorgon! Gud vad seg jag är på morgnarna! Kommer inte upp före 9. Nu är klockan 10 och jag har just ätit frukost... Aja.. jag hinner ändå med det jag ska så varför inte. I sommar blir det andra bud, ofta uppstigning runt 5 för att hinna värma upp innan tävlingarna. Tar väl igen den tiden nu istället :)

Ska hoppa i några vettiga kläder och sticka till golfhallen. Sen måste jag gå igenom min garderob och se om jag har kläder att ta med till Dubai. Fika i eftermiddag och sen ikväll blir det hockey med bror. Fysvilodag idag, blir bara lite stretch och magträning...


Bröderna brothers spelar tv-spel i djungeln i lägenheten i Minsk. En jobbar på sitt slutspelsskägg och provar samtidigt sina nya skridskor:)


Bilder från senast jag var i Dubai:)

3 kommentarer:

Marie sa...

Ja sovmornar är underbara, njut så länge du kan :) Haha effektivt av Daniel att göra tre saker samtidigt!

Lotta Wahlin sa...

Visst är det imponerande. Frågan är om han inte snusar också, alltså FYRA! ;)

Marie sa...

ja det ligger nog en prilla där, vilken karl du har!