26 okt. 2009

iPhone

Dagens två träningspass är avklarade och båda med bra resultat! Jag bytte övningar inför gympasset för att få lite variation. Är ju min egen fystränare nu för tiden, vilket funkar riktigt bra. Jag plockar det bästa från mina tidigare tränares övningar och sätter ihop ett program som jag vet är bra för mig. Det blir mycket roligare att träna när det är jag själv som bestämmer vad jag ska göra, även om jag ibland svär över jobbiga övningar..:) Men de måste göras de också! :)
Körde sedan ett träningspass på Landeryd där jag fortsatte nöta sving, men också tränade lite olika wedgeavstånd. Viktigt att inte tappa närspelet alltför mycket!

De senaste dagarna har jag träffat folk med iPhones och det slutade med att jag köpte en igår:) Är väldigt nöjd hittills även om batteriet är rätt kass. Laddade den igår eftermiddag och får nu ladda den igen, ett dygn senare. Jag har iofs lekt med den all vaken tid men tycker att den borde hålla lite bättre ändå..

Har bettat på 6-3 men tror faktiskt på 5-2. Fråga mig inte varför jag inte lägger ett bett på det senare också.. Men men.. nångång kommer min 6-3 att gå in, jag veeeet det! Och tror att kvällens match är en av de hetaste för det resultatet!

Inga kommentarer: