24 okt. 2009

Grått

Härligt grått väder vi har nu för tiden! Har ju inte sett solen på evigheter. Iofs en ganska skön ursäkt för att sitta inne, kolla på film och käka lussebullar..:) De jag bakade igår blev riktigt smaskiga, tror jag kommer få baka igen inom en snar framtid..:)

Kom just hem från gymmet.. Körde ett corepass så imorn lär jag inte kunna skratta pga onda magmuskler!

Ska sticka ner en sväng på stan nu och kika i affärer och sen i eftermiddag ska jag och tjejerna till the Champ för att heja fram LHC. Tycker det är dags för mitt ständiga bett 6-3 att gå in snart! Så Daniel se till att slänga in ett par idag!! :)

Flyg till Dubai är bokat för både mig och caddie Helena :) Boende och hyrbil kvar att fixa.. Priserna på hotell har verkligen gått ner där borta, tidigare år har det svidit rejält i plånboken men nu är det faktiskt en hyfsad nivå! De är väl lika drabbade av ekonomikrisen som alla andra, om inte ännu värre!

Kram!

Inga kommentarer: