14 okt. 2009

Blandat

Har träningsvärk i hela kroppen! Fattar inte varför, eftersom jag igår körde samma program som de senaste tre veckorna, men jag måste väl ha tagit i lite extra. Hade tänkt sticka ut till Landeryd och köra ett svingpass och därefter träna kondition på gymmet, men när kroppen är så här stel kan jag knappast svinga en klubba. Därför blir det cyklingen först och golfen sen.

Dagarna går så stört fort nu! Känns som det var första oktober nyss och nu är det redan mitten av månaden! Vet inte vad jag gör av dagarna! Men jag ska inte klaga, det är så skönt att ha ett så tomt schema som jag har just nu. Jag kör fys på förmiddagarna och sen har jag hela eftermiddagarna att göra vad som helst. Perfekt eftersom Daniel också är ledig då! 

Idag ska vi ut och övningsköra på riktigt! Innan har vi bara tränat starter, vilket iofs inte är bara.. (åksjuketabletter fram..:)) Jag tänker ge järnet för att han ska klara sitt himla körkort för jag är så less på att alltid köra!

Nu har Harry lämnat in en protest att jag måste städa buren så det är väl bäst att jag gör det! Ha´re!

Inga kommentarer: