5 okt. 2009

Höst

Regn utanför fönstret, hösten är verkligen här! Jag är delad, det är ju så mysigt med tända ljus, sköna stickade tröjor och mössor men samtidigt är det lite synd för golfens skull.. Motivationsflaggan står inte direkt i topp när det är 5 grader, regn och grått. Jag njuter till fullo ett tag till inomhus för om någon vecka måste jag greppa klubborna och ge mig ut.. Hoppas det blir ett jätteomslag i vädret så jag får bättra på golfbrännan lite..:)

Kör på riktigt bra med fysträningen nu.. Fem pass fördelat på två tunga styrkepass, ett bålpass och två konditionspass per vecka. Igår var det tänkt att ha en vilodag, men på kvällen utmanade pappa mig på tennis! :) Riktigt kul även om vi är rätt kassa.. Och jobbigt var det!

Imorn är det bortamatch mot Djurgården. Får se om jag och Helena åker upp (mest för att shoppa innan:)).. 

Inga kommentarer: