15 sep. 2009

Svit i Stockholm

Mycket körande på E4 just nu.. Hem söndags natt från Arlanda till Linköping (på 1h50, fy på mig!:)) och nu ikväll åkte jag tillbaka igen.. Fast bara till Scandic InfraCity. Planet går 07.10 imorn bitti så en övernattning här är perfekt. Ännu mer perfekt blev det när jag checkade in och fick sviten! :) Här är en bild på mitt giganstiska hotellrum. Synd att jag bara kommer vara här i sex timmar..















Flyger till Bryssel imorn och liftar sedan med Johanna och Pimpim ner till Arras i norra Frankrike. Min sista tävling på länge och jag känner mig riktigt laddad. Körde ett bra svingpass på förmiddagen idag och om jag kan konservera puttningen från Österrike kommer det bli grymt! Nu ska jag lyssna på Lasses nya låtar på Spotify och sova. Buenas Noches!

Inga kommentarer: